Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2007

ΔΕΥΤΕΡΑ



Η Δευτέρα φαίνεται να σημαίνει για μένα την ΑΡΧΗ. Την αρχή μιας δουλειάς, την αρχή μιας δίαιτας :) , την αρχή ενός προγράμματος. Τώρα, αν ποτέ δεν καταφέρνει να είναι η αρχή... αυτό είναι άλλη ιστορία. Και η Κυριακή το βράδυ είναι η μέρα των αποφάσεων:

- Αύριο ΔΕΥΤΕΡΑ θα βάψω επιτέλους το δωμάτιο που άφησα στη μέση.

- Αύριο ΔΕΥΤΕΡΑ θα ξαναξεκινήσω τη δίαιτα μου - δεν πάει άλλο.

- Αύριο ΔΕΥΤΕΡΑ θα τηλεφωνήσω στη Γεωργία για την Ινδή (;), στο υπουργείο να παραπονεθώ για την καθυστέρηση, στη Σοφία που γιορτάζει, κλπ κλπ



Κάθε βδομάδα η ίδια ιστορία. Και το δωμάτιο έμεινε ατέλειωτο γιατί έμεινα από μπογιά (πριν 4 μήνες !!!), και τα κιλά που έβαλα τον τελευταίο καιρό ... θα τα χάσω αν ξεκινήσω δίαιτα κάποια Δευτέρα. Ευτυχώς που αυτή η μέρα δεν αργεί πολύ να ξανάρθει και έτσι η ελπίδα της αρχής παραμένει άσβεστη εντός μου....



Πάντως κατάφερα να κάνω δίαιτα μέχρι το μεσημέρι. Μετά που γύρισε η αγάπη μου και μου έφερε γλυκά από τα Ιωάννινα... πώς μπορούσα να αντισταθώ; Θα κάνω όμως μια ώρα περπάτημα το βράδυ και θα σβήσω αυτό μου το παράπτωμα. Και θα συνεχίσω σαν να μην έγινε τίποτα. Τι; Θα περιμένω μέχρι την άλλη Δευτέρα; Αποκλείεται!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: